A Shepherd and King
S1, E1: One thousand years before Christ, Saul, the first King of Israel, loses God’s grace and consequently also his own sanity. Meanwhile far away from the palace, the legendary seer Samuel becomes aware of a talented young shepherd named David. One of the greatest stories ever told is set in motion.