Сезон 2, серия 13: Cleveland and Donna celebrate Valentine’s Day with a trip to Los Angeles after scoring courtside seats to the all-star basketball game. Caught up in the excitement, Cleveland gets rowdy and talks smack to the players from the sideline throughout the game. The basketball champs, feeling hurt, seek revenge by paying a surprise visit to Stoolbend and putting Cleveland in his place.