A Shot in the Night
Сезон 1, серия 4: A 33-year-old single mother, Lindsey Wilkins is found shot in the head by an apparent suicide, but when no gun is found, police suspect murder and uncover a trail of secrets and betrayals with a shocking twist puts the case in jeopardy.