A Slam Dunk
S1, E16: NBA All-Star Andre Drummond asks Jagger to be in his new viral video. He agrees, but on one condition… that he can live out his dream to dunk on a pro. Jagger enlists the help of slam-dunk champ Kenny Dobbs to hone his game.