Сезон 1, серия 2: Suga has been put in 'bad standing' by his own club and seeks new allies to recover the missing drugs. Meanwhile, Lynn is trying to revive the failed case against Suga, while she and her niece are haunted by a past in which Suga plays a key role. Marcel will have to prove where his loyalty lies: will he choose the club or side with his family?