A Soundless Echo
시즌 1, 에피소드 4: Sarah and Holder pressure Jasper for answers and interview a new suspect. An emotionally vulnerable Stan and Mitch plan for their daughter's funeral. Sterling reveals some surprising truths about her best friend Rosie's life. With a campaign that is struggling financially, Richmond attends a posh party in the hopes of gaining funds. Sarah and Holder struggle to fit the pieces of their investigation together.