A Spark of Hope
시즌 1, 에피소드 1: It’s 2015. The Greek economy is imploding under the weight of huge debts and stringent austerity. A new radical left party – Syriza – is about to take power. Varoufakis tells the story of this crisis and why he transitioned from academic economist to controversial dissident.