A Sparkling Reputation
S1, E2: After Daphne sets a quick turnaround for payment, the Nicolettis devise a plan to steal a valuable necklace at an auction. Meanwhile, as Emma and Charlie are both pursuing Daphne, their worlds nearly collide.