A Star Is Burns
S6, E18: Film Critic Jay Sherman comes to Springfield for a local film festival. Entries include an artistic effort by Barney, an overproduced piece of propaganda from Mr. Burns, and Homer's favorite, Moleman getting hit in the crotch with a football.