S1, E6: A storm strikes fear at the fairgrounds. Tami-Jo Nevins leaves daughter Josey alone to see if she can handle the business by herself, while Cassy uses the rain as an excuse to pick up her new dumpling machine. But as the rain hits, will Abel and the Stifflers outside booths take a bath and can Fernie's indoor location make ends meet?