A Stray Howl
Сезон 1, серия 2: The team unlocks a cryptic tattoo that points to Major Arthur Gibson (guest star Robert Eli), an Air Force pilot with a painful past and a lethal agenda. Jane continues to search for clues to her identity and is haunted when flashes of a disturbing memory force her to question her past. Meanwhile, Weller thinks he might know Jane's true identity.