A Sudden Fish
S1, E16: Sipowicz has to diffuse an explosive situation when a disabled Vietnam vet who was mugged decides to take matters into his own hands. Kelly steps in to help the girlfriend of a terminally ill millionaire pay off an ex-lover who is blackmailing her.