A Tail of Two Piggies
S1, E12: When Miss Piggy suffers a scandalous wardrobe malfunction, the network is outraged, and Piggy is forced to question everything she stands for. Meanwhile, Gonzo misses his ex-girlfriend Camila, so Pepe and Rizzo decide to cheer him up.