S1, E6: After watching Alan and Craig bond over their favorite video game, Zorn uses his body double dummy “Meka-Zorn” to sneak out of work and wait in line with Alan to buy the new game in the series. Meanwhile, Edie and Linda vent their frustrations with Zorn by beating up “Meka-Zorn.”