JAG A Tangled Webb-Part 2
S9, E1: Having rescued Mac in Paraguay, Harm tries helping her complete her CIA mission started with a now-injured Webb to capture the elusive terrorist Sadik Fahd. Harm and Mac re-examine their confused feelings for one another.