A Tango with Fandango
시즌 1, 에피소드 2: Newbie Eva Marie tries to fast track her way to the top. Meanwhile, the Bella Twins vacation with John Cena and Bryan Danielson, and Trinity and Ariane have a wardrobe malfunction.