A Tank, an Eagle and a Brat
S7, E9: The Diesel Brothers continue work on their tank build, but engine and transmission troubles put the project in jeopardy. Meanwhile, the shop splits into teams for an epic build-off between an AMC Eagle and a Subaru Brat for the Tour de Utah off-road race.