시즌 1, 에피소드 2: Ezequiel has assassinated Álvaro Trueba and has kidnapped Carla Ortiz, both the firstborn of the most powerful families in Spain. Jon agrees to be Antonia's squire. Even though they started off with the wrong foot, they're about to catch Ezequiel after a fast-paced chase that has everyone on edge. In her cell, Carla finds out that she is not Ezequiel's only prisoner.