A Thing with Feathers
S4, E8: The 2nd Mass picks up the pieces after a devastating alien attack leaves Maggie fighting for her life...and Hal fighting for Maggie. Meanwhile, Tom and Dingaan (guest star Treva Etienne) are cut off from the rest of the group, buried under tons of rubble, where they must rely on an Enemy Ship to rescue them. Mira Sorvino guest-stars.