A Tiger's Tale
S1, E5: The Wildlife SOS vets are determined to help an 18-year-old tiger whose teeth and paws were injured in a poacher’s trap. Meanwhile, the rapid response team gets an emergency call when an eight-foot-long python is discovered in a busy train station, and a rescued elephant must face its fears and enter the hydrotherapy pool.