A Time To Hate
S1, E7: Rush gets a visit from a frail 75-year-old woman seeking justice for her dead son, the victim of a 1964 gay bashing incident. Nearing the end of her own life, the woman believes the police never aggressively pursued the case because of her embarrassment over her son's lifestyle as well as societal prejudices at the time.