A Brutal Pact: The Murder of Daniella Perez A Tireless Mother
S1, E3: Forever changed by her daughter’s untimely death, screenwriter Glória Perez fights to bring Daniella’s killers to justice, which later sparks a nationwide push for criminal reform.