A Tragedy of Telepaths
S5, E10: Lochley asks Bester for help in dealing with a group of telepaths who have locked themselves in an area of Downbelow. The telepath resistance becomes violent. Alliance members accuse each other of the recent shipping attacks. G'Kar finds his former aide in a Centauri prison.