A Trismus Story
S5, E12: It's Election Day and HankMed treats a thrill-seeking Hamptons reporter (guest star Laura Bell Bundy), who isn't about to let her health interrupt her innovative election coverage. Evan and Paige are shocked when the political mudslinging throws their relationship into question. As Don's (recurring guest star Brad Beyer) condition improves, Hank wonders if Molly's (recurring guest star Alexandra Socha) behavioral problems may be more than simple teenage angst. And Jeremiah comes to a disturbing realization when Shelby (recurring guest star Laura Benanti) starts asking questions about Hank's use of pain medication.