A Tummy Ache and a Whale of a Metaphor
시즌 2, 에피소드 12: When Sheldon gets sick and has to spend a few days in the hospital, he turns into the world’s worst patient and his behavior takes a toll on everyone. Also, Missy gets a taste of what life would be like without her twin.