A Tuscan Feast: Joel McHale & Cheryl Hines
S1, E2: Lisa creates an al fresco Tuscan feast for two hilarious guests - Italian-born Joel McHale and actress Cheryl Hines. The day includes a mystery blindfold game, flaming cheese pasta, and Lisa playfully confronting Joel about things he's said about her in the past.