A Twin-Tail Mystery?!
S1, E2: Twoearle answers Soji and Aika's questions about the Tail Gear, including why Soji turns into a girl. Twoearle proposes building a secret support base under Soji's house, but to do so entails serious consequences for Soji's living condtions!