A Two-Headed Beast
시즌 3, 에피소드 5: Enabled by Leon, Alma reverts to her bad habits, though she's able to exhibit enough charm to get Merrick to endorse her bank's liquidity during a crisis. Swearengen, still trying to decipher Hearst's intentions, finally finds use for Farnum. Dority rises to Captain Turner's challenge, driving Hearst to the Bella Union, where Bullock hands him an earful.