A Very Donahue Vacation
S7, E18: After making some extra money from the diaper business, Mike surprises a rather unenthusiastic Heck family with a Spring Break vacation at Mammoth Cave, Kentucky. In the hopes of livening up what is perceived to be a lame vacation, Frankie suggests that the Donahues join them. While Mike visits all of the attractions on his own, Nancy asks a not-so-thrilled Frankie to speak with Sean to try and talk him into taking his MCATs; Axl enlists Brick to help him pick up women by playing "Jerk / No Jerk" — with Brick in the role of the Jerk; and Mike is anything but excited when an exuberant Sue reveals some news to him about her upcoming summer plans.