A Very Extremely Very Yolo Christmas: Reloaded
시즌 1, 에피소드 3: Sarah and Rachel are invited by Sarah’s nan to attend her Christmas cruise party, but the ship is sunk by a large, handsome crocodile. The girls are shipwrecked on a nearby island where they search for the crocodile for different reasons.