A Very Juliet Episode
시즌 4, 에피소드 12: Juliet goes to the train station to meet Scott Seaver (Josh Braaten), her college boyfriend, to make good on the pact they made to meet there exactly seven years after saying goodbye. When Scott never shows up Juliet grows curious and uses police resources to track him down, but Vick puts a stop to that before she can find anything. Juliet enlists the help of Gus and asks him to keep Shawn out of it because of their romantic history. Gus' cover is quickly blown when Shawn figures out he is doing something behind his back and Shawn joins the investigation as well.