Сезон 4, серия 12: Captain Gregson's colleague from Narcotics asks Holmes to orchestrate the perfect heist inside the heavily armed and virtually impenetrable compound of a drug-dealing biker gang. Also, when Watson assists Fiona Helbron (Betty Gilpin), who helped her on a recent case, she makes a surprising discovery about Holmes.