A Viper in the Palace
Сезон 2, серия 5: The Army of the Caliphate arrives and Barry fears his identity will be revealed, endangering everyone who helped him. Jamal and Tariq’s conflict over military action reaches a tipping point. Molly and Sammy travel to Abuddin to claim his contested inheritance.