A Visit from Fay
S2, E9: A visit from Adam's (Oliver Hudson) free-spirited mother (guest star Peggy Lipton) puts Jennifer's (Bianca Kajlich) patience to the test and teaches Russell (David Spade) an embarrassing lesson about "art." Meanwhile, Jeff (Patrick Warburton) and Audrey (Megyn Price) find themselves enjoying alternative forms of entertainment as a result an involuntary television deprivation.