A Voice That Calls For Justice
Сезон 1, серия 2: Through the activation of an ancient "Transmission Gate" at Luoyang, Liu Bei and his comrades have made contact with a mysterious person called Sanzang. From Sanzang, they learn the truth about a crisis that threatens the world. In order to overcome this peril, Liu Bei will need five Haros that are scattered throughout the world. Seeking the help of Sun Jian Gundam Astray and other old friend...