A Wanted (Inhu)Man
S3, E3: Daisy, Mack and Coulson race to protect Lincoln as Rosalind's team hunts down the Inhuman in their quest for powered people. Meanwhile, Hunter proves that there is no line that he will not cross to exact his revenge against Ward and Hydra.