A Weekend in Leanbox
S1, E3: Vert offers to throw all the goddesses a party in Leanbox, but when they arrive, she's busy with another kind of party. Then, just as the celebration finally begins, the Basilicom staff reports a monster invasion that has all the CPUs leaping to action.