A Weird Year
S5, E22: An open feed from a camera mistakenly left on after a teleconferenced deposition between the lawyers of Florrick/Agos and Lockhart/Gardner reveals a threat to the firm that Alicia and Cary never saw coming. Meanwhile, the fate of Lockhart/Gardner hangs in the balance as Louis Canning vies for a larger role. Also, Alicia entrusts Zach's high school graduation party to Jackie and Veronica. Michael J. Fox returns as Louis Canning. Mary Beth Peil and Stockard Channing return as Peter's mother, Jackie Florrick, and Alicia's mother, Veronica Loy.