A Whole New Whirled
S1, E1: A miraculously recovered Peacemaker returns home only to discover that he’s been assigned to a new task force. After meeting his less-than-enthusiastic team and receiving their first assignment, Peacemaker pays a visit to his steely father Auggie in order to retrieve his trusted sidekick Eagly.