A Wolf in Cheap Clothing
S2, E16: The police are investigating a series of robberies committed by what seems to be some sort of beast. Dale's comic book reading convinces him that it's the work of a werewolf. But the Rescue Rangers discover that Harry, a wolf from the local zoo, has become a "wolfwere" -- turning human, wearing flashy clothes and eating in fine restaurants. Professor Nimnul is using a metamorphizer to change an animal and man into each other, when both are wearing the gizmo. Hence, Nimnul is changing himself into a wolf to commit the robberies (as Harry becomes human) and then back to human form to lose the police.