A Woman's Right to Shoes
S6, E9: When Carrie's Manolos are stolen from a friend's party, it seems her single lifestyle also robs her of the right to complain. Charlotte deals with the loss of a garment (or two) as Harry makes himself comfortable at home; Miranda spots potential in her new neighbor, Robert; and Samantha loses a battle for restaurant rights...to a child.