A Wrenching Experience
S4, E17: A woman is reluctant to identify her gangster-boyfriend’s killers. Inspector Bass pressures fancy for a quick arrest after a man with political connections is found murdered. Detetives suspect an infant may have been shaken to death by a baby-sitter.