A x Surprising x Challenge!
Season 1: Hunter Exam Серия 6: After the confrontation with Hisoka, Gon and the others reach the site for the Second Phase safely. The proctors for the Second Phase are Menchi and Buhara. Their test consists of preparing a dish that will satisfy the palate of Gourmet Hunters. Will the struggling participants be able to produce a winning dish?