A Yippity Sippity
S6, E3: In an effort to make money and stay 'under the radar', Nancy, Andy, and Silas acquire scab laborer jobs at an upscale Seattle hotel. Meanwhile, Shane is left to care for baby Stevie. Back at Ren Mar, Doug finds unexpected guests.