시즌 1, 에피소드 1: Studio owner Srikant Roy discovers that his wife Sumitra is having an affair with the studio’s upcoming star, Jamshed Khan. Roy sends his loyal lab assistant Binod to Lucknow to bring them both back, urgently. Binod finds a unique way to get his boss what he wants.