Aaron Hernandez, McNair & Dele: Dangerous Games
S1, E4: The crimes of Aaron Hernandez, lives of Bison Dele and Steve McNair examined. Success in sports led to money, fame and love of fans but did it turn idols into targets or a champ into a criminal?