Aaron
Сезон 1, серия 1: On January 31, 2011, 14-year-old Aaron shot his neighbor, 14-year-old Alana, in her home in Harlem, Georgia. Aaron was sentenced to life without parole at 15, but now 21-year-old Aaron is appealing his sentence.