Сезон 1, серия 13: Donna's joy over Medavoy leaving his wife is short-lived when he has a change of heart. Kelly and Sipowicz track down a man who killed the husband of a good friend of Kelly's, while an angry wife strikes back after suffering spousal abuse from her husband.