Ablution
S2, E3: Kane grows increasingly infatuated with his new senior aide, Mona, allowing himself to get swept up in her passion for the subsidized housing project. Ben Zajac and his wife, Maggie, run the risk of alienating themselves from Kane when they take the reins of Zajac’s gubernatorial campaign.