#AbortionRules
S6, E2: Debbie's determined to keep her baby. Fiona's determined to persuade her to abort. Trying to prove Fiona wrong about her ability to raise a child, Debbie carries a bag of flour around all day while going to school, but quickly realizes people are not as accommodating to mothers and babies as she hoped.